UniCredit Banka Slovenija d.d. - Vodenje projekta vzpostavitve analitičnega CRM

Analitični CRM banki pomaga izkoriščati vire informacij in na njihovi podlagi ustvarjati boljše  razumevanje obnašanja strank. Projekt vzpostavitve analitičnega CRM je bil razdeljen v več faz. V prvi fazi smo s projektno ekipo pripravili specifikacijo zahtev, vzpostavili potrebno informacijsko okolje, pripravili in preverili postopke za dnevni zajem, transformacijo in polnjenje podatkov v podatkovno skladišče analitičnega CRM.

UniCredit Banka Slovenija d.d. - Vodenje projekta vzpostavitve analitičnega CRM

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se z vašim privoljenjem ob obisku strani shranijo v vaš brskalnik. Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, ki beležijo statistko obiskov spletne strani. Podatki, ki jih beležimo, niso osebni podatki in iz njih ni mogoče ugotoviti identitete naprave, iz katere dostopate do strani. S klikom na gumb "Se strinjam" izjavljate, da se strinjate z namestitvijo naših piškotkov. V kolikor se z namestitvijo ne strinjate, vas prosimo, da stran zapustite. Obvestilo o piškotkih.