UniCredit Banka Slovenija d.d. - Analize kakovosti IT podpore poslovanju posameznim oddelkom

Predmet sodelovanja je bila izvedba analize stanja IS v izbranih oddelkih banke ter priprava poročila z oceno stanja in priporočili.
Namen pregleda je bil poiskati in sprostiti skrite rezerve človeških virov v oddelku operacije skozi optimizacijo uporabe ICT orodij.
Pregled je zajemal:

  • popis vseh modulov in aplikacij v uporabi ( osnova je spisek ICT aplikacij);
  • oceno ustreznosti uporabe aplikacij in predlog izboljšav v smislu identifikacije vmesnikov za avtomatizacijo izvajanja procesov in zmanjševanja tveganj (na primer: dvojni vnosi, …) (poudarek je na lokalno razvitih aplikacijah);
  • ugotavljanje in oceno možnih tveganj na področju IS podpore in predloge priporočil za zmanjšanje le teh;
  • predloge za unifikacijo aplikacij za podporo sorodnih procesov.

Osnova je bila procesna matrika temelječa na projektu back office optimization. Pregled je bil podprt s strani sodelavcev oddelka ICT. Pri pregledu so sodelovali tehnologi in IT skrbniki posameznih rešitev, katere uporabljajo oddelki, ki so bili predmet analize.

UniCredit Banka Slovenija d.d. - Analize kakovosti IT podpore poslovanju posameznim oddelkom

Spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se z vašim privoljenjem ob obisku strani shranijo v vaš brskalnik. Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, ki beležijo statistko obiskov spletne strani. Podatki, ki jih beležimo, niso osebni podatki in iz njih ni mogoče ugotoviti identitete naprave, iz katere dostopate do strani. S klikom na gumb "Se strinjam" izjavljate, da se strinjate z namestitvijo naših piškotkov. V kolikor se z namestitvijo ne strinjate, vas prosimo, da stran zapustite. Obvestilo o piškotkih.